מדיניות פרטיות

מי אנחנו הכתובת של האתר שלנו היא: https://almazrestaurant.co.il.

תגובות כאשר מבקרים משאירים תגובות באתר, אנו אוספים את הנתונים המוצגים בטופס התגובות, כמו גם את כתובות ה-IP של המבקרים ומחרוזת הסוכן של הדפדפן של המשתמשים, כדי לעזור לזהות ספאם.

מחרוזת אנונימית, שנוצרת מכתובת הדוא"ל שלך (נקראת גם האש), עשויה להינתן לשירות הגרווטאר כדי לראות אם אתה משתמש בו. מדיניות הפרטיות של שירות הגרווטאר זמינה כאן: https://automattic.com/privacy/. לאחר אישור התגובה שלך, תמונת הפרופיל שלך תהיה גלויה לציבור בהקשר של התגובה שלך.

קבצי מדיה אם אתה מעלה תמונות לאתר, עליך להימנע מהעלאת תמונות עם נתוני מיקום מוטמעים (GPS EXIF). מבקרים באתר יכולים להוריד ולחלץ כל נתון מיקום מתמונות באתר.

עוגיות אם אתה משאיר תגובה באתר שלנו, תוכל להפעיל את שמירת שמך, כתובת הדוא"ל והאתר שלך בעוגיות. זה לנוחיותך, כך שלא תצטרך למלא את הפרטים שלך שוב כאשר תשאיר תגובה נוספת. 

אם יש לך חשבון ואתה מתחבר אליו באתר, נקבע עוגיה זמנית כדי לקבוע אם הדפדפן שלך מקבל עוגיות, העוגיה לא מכילה שום מידע אישי ומוסרת כאשר אתה סוגר את הדפדפן שלך.

כאשר אתה מתחבר, אנו גם מקבעים כמה עוגיות כדי לשמור את המידע של ההתחברות שלך ואפשרויות התצוגה שלך במסך. עוגיות ההתחברות נשמרות לשני ימים, ועוגיות העדפות המסך נשמרות לשנה אחת. אם אתה בוחר "זכור אותי", ההתחברות שלך תישמר לשבועיים. אם אתה יוצא מהחשבון שלך, עוגיות ההתחברות יימחקו.

אם אתה מעריך או מפרסם מאמר, עוגיה נוספת תישמר בדפדפן שלך. עוגיה זו לא כוללת מידע אישי ופשוט מציינת את מזהה הפוסט שערכת בלבד. היא פוגה תוקף לאחר יום אחד.

תוכן מוטבע מאתרים אחרים פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (למשל: סרטונים, תמונות, מאמרים, נתוני שימוש וכו'). תוכן מוטבע מאתרים אחרים מתנהג באותו האופן כאילו המבקר ביקר באתר האחר.

אתרים אלו עשויים לאסוף נתונים עליך, להשתמש בעוגיות, להטמיע מעקבים נוספים של צד שלישי, ולעקוב אחר ההתערבות שלך עם תוכן מוטבע זה, כולל מעקב אחר ההתערבות שלך עם התוכן המוטבע אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר זה.

עם מי אנו שותפים לנתונים שלך אם אתה מבקש איפוס סיסמה, ה-IP שלך יוצג בדוא"ל המודיע על איפוס הסיסמה.

כמה זמן אנו שומרים על הנתונים שלך אם אתה משאיר תגובה, התגובה והמטא-דאטה שלה נשמרים לצמיתות. זה כך שנוכל לזהות ולאשר אוטומטית כל תגובה נוספת במקום להחזיק אותם בתור למנהל.

למשתמשים שנרשמים לאתר שלנו (אם ישנם), אנו גם שומרים את המידע האישי שהם מספקים בפרופיל המשתמש שלהם. כל המשתמשים יכולים לראות, לערוך, או למחוק את המידע האישי שלהם בכל עת (למעט שהם לא יכולים לשנות את שם המשתמש שלהם). מנהלי האתר יכולים גם לראות ולערוך את המידע הזה.

לאן נשלחים הנתונים שלך תגובות המבקרים עשויות להיבדק דרך שירות לזיהוי ספאם אוטומטי.

שאתם שולחים הודעה בצור קשר המידע נחשף לנציגנו על מנת ליצור עמכם קשר.

שעות פתיחה

  • ראשון עד חמישי 24:00 – 12:00
  • יום שישי 16:30 – 12:00
  • מסעדה כשרה
דילוג לתוכן